Wanita tampar penyondol selepas tangkap suami separuh bogel atas katil

Wanita tampar penyondol selepas tangkap suami separuh bogel atas katil

Luluh hati seorang isteri melihat suaminya berdua-duaan bersama wanita lain di atas katil di sebuah bilik.

Menerusi video yang dirakam ketika si isteri ‘menangkap’ perilaku mereka, lelaki berkenaan kelihatan tidak berbaju dan hanya berseluar pendek.

Rakaman yang tular itu hangat diperkatakan sejak Jumaat selepas ia dimuat naik oleh seorang pengguna TikTok.

Menerusi rakaman berdurasi 33 saat itu, wanita yang didakwa duduk berdua-duaan bersama suaminya itu ditampar berkali-kali disebabkan perasaan marahnya yang membuak-buak.

Wanita tampar penyondol selepas tangkap suami separuh bogel atas katil

“Buat apa perempuan? Buat apa kat sini?” kedengaran suara si isteri yang menampar wanita berkenaan dan dalam masa sama lelaki itu terkejut disergah ketika dia berbaring di atas katil.

Difahamkan, individu yang memuat naik video tersebut merupakan rakan kepada isteri yang diduakan itu.

Menurut pengguna TikTok berkenaan, dia tiada niat untuk mengaibkan sesiapa tetapi perkongsiannya untuk pengajaran.

Jelasnya lagi, dia bersimpati dengan nasib yang menimpa rakannya.

“Tak sangka. Kasihan kawan saya sebab kena hadap perempuan penyondol macam ni,” katanya menerusi keterangan video.

Menerusi hantaran berasingan, dia bagaimanapun menjelaskan tidak berniat untuk mempertahankan tindakan rakannya itu berkelakuan kasar.

“Perempuan tu bukan baru sekali menyondol, tetapi banyak kali. I hanya kasihan kat kawan. Jadi jangan backup penyondol kalau korang tak tahu kisah sebenar.

“Jika korang (anda) kat tempat kawan I, mesti korang sedih kan? Dia banyak dah pendam selama ini. Cuma nak minta korang doakan dia okey, dipermudah urusan dan kuat hadap semuanya,” ujarnya lagi.

Wanita tampar penyondol selepas tangkap suami separuh bogel atas katil

Video yang tular itu mencetuskan pelbagai reaksi netizen, yang bersimpati dengan nasib malang yang dialami isteri berkenaan.

Mengulangi rakaman tersebut dimuat naik untuk dijadikan pengajaran, dia memaklumkan akan memadam video itu sekiranya si penyondol membuat permohonan maaf pada rakannya.

“Saya akan turunkan video kalau perempuan tu minta maaf pada rakan I sebab menghina dia dulu,” katanya tanpa menjelaskan apakah penghinaan yang dilakukan sebagaimana didakwa.

Tidak dinyatakan bila dan di mana kejadian berlaku, namun hasil semakan mStar mendapati video amukan tersebut sudah dipadam daripada akaun TikTok tersebut.

Baca Juga:
Makhluk asing guna ‘alat menyamar’ elak dikesan manusia di Las Vegas
Lelaki menyamar wanita berpurdah masuk ruang solat wanita dicekup AJK masjid
Pelajar tayang result SPM 6G 2T dengan ‘caption’ bangga buat netizen rasa pelik
CATEGORIES