Wanita bersama 2 anak bawa parang cuba terjun jambatan

Wanita bersama 2 anak bawa parang cuba terjun jambatan

Wanita bersama 2 anak bawa parang cuba terjun jambatan. Tular sebuah rakaman memaparkan seorang wanita dipercayai bersama dua orang anaknya dikatakan cuba terjun dari Jambatan Peserai, Batu Pahat malam tadi.

Menerusi video berdurasi 19 itu dapat dilihat wanita tersebut turut memegang senjata tajam dan tidak membenarkan orang awam mendekati mereka.

Beberapa orang awam juga memberhentikan kenderaan mereka dan cuba untuk menenangkan wanita tersebut.

Wanita bersama 2 anak bawa parang cuba terjun jambatan

Berdasarkan kapsyen pada video itu juga katanya, kejadian tegang tersebut berjaya dikawal oleh pihak bomba dan polis.

Tinjauan di ruang komen mendapati rata-rata netizen bimbang melihat keadaan wanita itu dan berharap dia mendapat bantuan sewajarnya.

‚ÄúSemoga yang baik-baik untuk kakak dan anak -anak. Anak-anak akan trauma dan akan ingat situasi ini sampai mati. Pasti sukar untuk mereka,‚ÄĚ kata Januar.

‚ÄúSemoga kakak dan anak-anak ini dapat bantuan. Kasihan tengok mereka, terutama anak-anak. Semoga semua dipermudahkan,‚ÄĚ kata Linda.

‚ÄúEntah masalah apa yang dia lalui sehingga terfikir untuk bertindak begitu. Harap dia dibantu, setiap masalah mesti ada penyelesaian,‚ÄĚ kata Long.

Sehingga kini, video tersebut telah ditonton lebih 100,000 kali.

Baca Lagi:
Dua lelaki dipercayai mabuk belasah pekerja kedai mamak
Kereta baru Mercedes dan kereta diganti rosak dalam masa 2 bulan, pemilik berang tampal nota dan usung kereta keliling bandar
Baru 1 minggu kahwin, tak tahan diperli mertua sebab hantaran kurang mewah, sekali aku tawarkan RM5000 untuk suami ceraikan aku
CATEGORIES