Bukan sebarang orang boleh ‘towing’ pelumba Moto GP terkenal Marc Marquez, steady pakcik!

Bukan sebarang orang boleh ‘towing’ pelumba Moto GP terkenal Marc Marquez, steady pakcik!

Bukan sebarang orang boleh ‘towing’ pelumba Moto GP terkenal Marc Marquez, steady pakcik!

Peminat sukan permotoran pastinya menantikan saingan Moto GP yang akan diadakan di Sepang tak lama lagi. Nama-nama besar dalam sukan ini telah tiba di Malaysia bagi melakukan ujian awal dan menyesuaikan diri dengan iklim negara.

Ada satu video yang tular di media sosial dimana seorang pelumba Moto GP, Marc Marquez di tolak oleh seorang petugas litar baru-baru ini. Video petugas litar itu telah mendapat perhatian ramai dan korang boleh tengok hantaran @spotvmy di bawah.

Bukan sebarang orang boleh 'towing' pelumba Moto GP terkenal Marc Marquez, steady pakcik!

Boleh cerita sampai anak cucu

@spotvmy #MotoGP – Bukan sebarang orang boleh towing #MarcMarquez! Kitorang sempat jumpa Pakcik Ipin & mintak dia posing sikit dengan Honda Wave lejen diaaaaa. Memang steady, Pakcik! 😂👍 Ikuti kami untuk lebih banyak konten MotoGP™️ #SepangTest2024. #SPOTVMY #SPOTVOnSite #SukanDiTikTok #MM93 #SukanDiTikTok #MotoGPFans ♬ original sound – SPOTV Malaysia

Kalau sebelum ini pernah tular pelumba Moto GP negara, Hafizh Syahrin menunda Marquez dengan gaya towing mat moto Malaysia, kini petugas litar ini pula yang mengambil spotlight membantu Marquez. Fuhh… memang legend dan boleh cerita dekat anak cucu lah lepas ni.

Bukan sebarang orang boleh 'towing' pelumba Moto GP terkenal Marc Marquez, steady pakcik!

Iyeee… cerita ini memang takkan habis. Lagi-lagi kalau ada anak cucu yang minat dan tahu siapa Marquez ni. Memang akan jadi buah mulut sampai bila-bila lah.

Bukan sebarang orang boleh 'towing' pelumba Moto GP terkenal Marc Marquez, steady pakcik!

Pakcik ni pun sekarang dah terkenal dalam dunia permotoran. Geng-geng yang minat tengok Moto GP mesti respect dekat pakcik ni.

Bukan sebarang orang boleh 'towing' pelumba Moto GP terkenal Marc Marquez, steady pakcik!

Jangan pandang rendah dengan kapcai yang kebanyakkan orang di Malaysia pakai tau. Siapa tahu Honda Wave boleh tolak superbike. Bukan superbike biasa pulak tu, superbike yang ditunggang oleh pelumba Moto GP tau.

Baca Juga:
Wanita beristighfar terkejut lihat pontianak terkena renjatan ekektrik sampai meletup 
Hot Daddy dilayan macam selebriti, ramai mahu bergambar kenangan, perasaan malu sudah tiada
Anggota polis tolak ‘wang kopi’ dari pemandu wanita dapat pujian orang ramai
CATEGORIES