Akhirnya terjawab juga, Alif Teega mengaku ada isteri kedua

Akhirnya terjawab juga, Alif Teega mengaku ada isteri kedua

Akhirnya terjawab juga, Alif Teega mengaku ada isteri kedua.

Terkini, personaliti media sosial, Alif Teega telah tampil memberi berita yang mengemparkan warganet kerana ternyata dirinya telah bernikah dengan wanita lain pada 18 November lalu.

Suami kepada personaliti media sosial, Aisyah Hijanah ini membuat hantaran tersebut melalui akaun TikTok dan Instagram baru-baru ini. Katanya, tujuan dirinya mengaku telah bernikah dengan orang lain adalah bagi mengelak sebarang fitnah. Pada masa yang sama, Alif juga ingin menjawab spekulasi yang sedang berlegar tentangnya di media sosial.

Akhirnya terjawab juga, Alif Teega mengaku ada isteri kedua

Baik, Alhamdulillah berita tersebut adalah benar. Saya sudah pun bernikah. Terima kasih khususnya kepada isteri saya, Aisyah Hijanah kerana banayak bersabar walaupun saya tahu perit bagi mana-mana wanita menerima hakikat ini.

Bukan itu sahaja, Alif juga mengambil kesempatan untuk mengucapkan terima kasih kepada isteri pertamanya yang tabah dalam mengharungi cabaran bersamanya. Dia juga akui itu bukan sesuatu yang mudah bagi seorang wanita. Pada masa yang sama, dirinya berkata bahawa sepanjang perkahwinan bersama Aisyah, tiada sebarang kekurangan yang ada pada isterinya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mohd Hazalif (@alifteega)

Ekoran berita tersebut, bapa kepada dua orang cahaya mata ini turut meminta agar orang ramai mendoakan hidup barunya bersama wanita yang baru dinikahi itu. Meskipun tiada sebarang info tentang identiti isteri keduannya itu, Alif tetap berharap agar tiada sebarang spekulasi dan hinaan yang dilemparkan kepadanya dan si isteri berkenaan hal tersebut.

Terdahulu, Aisyah pernah memaklumkan bahawa hubungan rumah tangga mereka sedang diuji dengan kemunculan orang ketiga.

Selain itu, kami konsgikan juga artikel trending yang lain pada pautan di bawah.

Baca Lagi:
Lelaki Nepal acu pisau ke leher budak perempuan 3 tahun minta wang kerana lapar
TikToker didakwa tawar habuan RM5 juta kepada siapa boleh bunuh PM, Pemuda PKR buat laporan polis
Juri Masterchef Australia makan nasi lemak guna tangan dapat pujian netizen
CATEGORIES